GASTENBOEK

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ben Ben uit Tholen schreef op 10/09/2018
9 september was het zo ver: Een gezellige middag bij 'Het Zwijnshoofd' in Bergen op Zoom. Geweldige en sfeervolle optredens van ondermeer Tyrconnell, (een Keltische band) , het zang- en muziekcollectief 'Passie' en natuurlijk het Cultikoor. Dit alles in het kader van WiBoZ, een vereniging die als doelstelling heeft om binnen 5 jaar een passende woonvoorziening met goede zorg te realiseren voor hun kinderen met een verstandelijke beperking. En zij, juist zij, genoten zo ontzettend van deze bijzondere middag, waar wij als Cultikoor een bijdrage aan hebben mogen leveren.