GASTENBOEK

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ben Ben schreef op 17/12/2016
Zaterdag 17 december in Tholen, WAT EEN GEWELDIGE AVOND WAS HET, EEN GOED, GEZELLIG EN SFEERVOL KERSTCONCERT. TROTS OP ONS KOOR! Met medewerking van Evelien de Kok - altviool, Nienke van As en Andrea van de Velde op klarinet en Henny Besling piano. En natuurlijk onze eigen band: de gitaristen, Danny, Harrie en Wilfred. Onder begeleiding van onze onovertroffen koorleider Anton... Top was het! Bedankt iedereen voor zijn en haar inzet om dit tot een mooi succes te maken! En...die wij als koor ook terecht verdienen!